maandag 23 maart 2015

Labeltje.

Vanmiddag dit labeltje gemaakt, het vergde wat tijd en geprobeer tot ik het mooi vond.

Allereerst heb ik op glossy fotopapier gestempeld en daarna het afdrukje geƫmbost met embossing poeder.
Vervolgens heb ik met een sponsje het hele label met licht geel gesponsd, hierna heb ik een maskertje geplakt op de plaats van ze zon en op de bodem van het label.
Vervolgens ben ik met een steeds donkerdere kleur inkt over het label gegaan tot ik tevreden was.
Toen heb ik de maskertjes verwijderd en de bodum van het label met groen gesponst.
Als laatste het ik de zon nog een beetje bewerkt met inkt en er een paar vogeltjes op getekend.

Ook eens zo'n labeltje maken vraag naar een workshop en ik legt je stap voor stap uit hoe jij ook zo'n mooi label kunt maken



2 opmerkingen: